Funkcjonalna i przejrzysta strona internetowa to idealna wizytówka każdej firmy. Interesuje Cię rejestracja domeny i nie wiesz jak to zrobić? Sprawdź, jakimi kryteriami należy się kierować przy kupnie domeny, a także jak sprawdzić dostępność domeny?
Rejestracja domen internetowej jest szalenie prosta
Domeny internetowe dostępne na JCHost.pl pomogą przyciągnąć uwagę internautów i zwiększą rozpoznawalność witryny w sieci! Nasz rejestrator domen oferuje nie tylko intuicyjną administrację, ale także profesjonalną pomoc techniczną. Wykupienie domeny należy rozpocząć od wskazania adresu strony, który powinien wiązać się z jej tematyką. Ważny jest odpowiedni dobór słów kluczowych, a sama nazwa powinna być też łatwa do zapamiętania i niezbyt długa. Istotny jest też wybór końcówki domeny, czyli tzw. rozszerzenia. Do użycia są różne opcje, jak przykładowo: „.pl” – dla stron o zasięgu ogólnopolskim, „.com” – dla korporacji o zasięgu ogólnoświatowym, „.org” – dla organizacji, stowarzyszeń i fundacji czy „.biz” – dla stron powiązanych z szeroko rozumianym biznesem. Następnie niezbędne jest sprawdzenie dostępności domeny – służy do tego wyszukiwarka domen.
Rejestracja adresy – ostatni etap wykupienia domeny
Kiedy sprawdzimy już dostępność domeny, można przystąpić do czynności rejestracyjnych – podania naszych aktualnych danych i opłacenia abonamentu. Usługi dostępne na JCHost.pl gwarantują łatwą rejestrację domeny, a także jej odnowienie po upływie okresu abonamentowego. Wspomnieć warto profesjonalny serwis oraz pełną pomoc podczas konfiguracji domeny, które sprawiają, że rejestrator ten często wybierają osoby zainteresowane kupnem domeny internetowej.