Jakie są cechy dobrej firmy SEO? Poznaj opinie specjalisty

Jak rozpoznać dobrą agencję SEO. Zdobądź więcej wskazówek.

Jeśli masz swoje przedsiębiorstwo i zakładasz dla niego stronę www, niewątpliwie po czasie zastanawiasz się, jakie działania podjąć, by wyświetlała się ona jak najwyżej w rezultatach wyszukiwania. To oczywiste przecież, iż dziś widoczność w sieci jest jedną z podstaw sukcesu, ponieważ to właśnie stąd szereg klientów po raz pierwszy dowie się o twojej ofercie. Jak zatem znaleźć solidną firmę SEO? Zalecamy skorzystać z wskazówek profesjonalistów.

Jak rozpoznać rzetelną agencję SEO? Google przygotowało o tym kurs

Nie można zaprzeczyć, że cała branża usług SEO, innymi słowy działań, których celem jest optymalizacja stron internetowych pod kątem wyszukiwarek, zaistniała i nieprzerwanie rozwija się praktycznie tylko za sprawą wyszukiwarce Google. Mimo pojawienia się licznych alternatyw, jak przykładowo Rambler, Bing bądź Yandex, w dalszym ciągu liczą się pozycje uzyskane w wyszukiwarce firmy z Mountain View. Każdy więc, kto chce zyskać widoczność w internecie, musi powalczyć o swoje miejsce w top 10 w Google. W przypadku branż, gdzie konkurencja jest mocna, przeważnie nie jest to możliwe bez wsparcia zawodowców z firmy SEO. Google zdecydowało się pomóc tym, dla których idea optymalizacji stron jest nowością, i udostępniło krótki instruktaż, jak znaleźć solidną firmę SEO.

Czym zdaniem Google wyróżnia się rzetelna firma SEO?

Maile Ohye, pracownica, Google z przeszło dziesięcioletnim stażem, w kilku punktach tłumaczy, jak rozpoznać rzetelną firmę SEO, wymieniając wśród kluczowych cech między innymi:

  • zadbanie o całościową widoczność strony internetowej, a nie jedynie pozycjonowanie w wyszukiwarce na pojedyncze słowa kluczowe,
  • zagwarantowanie witrynie opieki technicznej oraz prowadzenie działań nad zwiększeniem jej użyteczności,
  • przejrzystość odnośnie prowadzonych działań, m.in. poprzez ciągły dostęp do statystyk strony i comiesięczne raportowanie,
  • zdolność estymacji budżetu oraz czasu potrzebnego do zakończenia zakładanych działań,
  • rozpoczęcie optymalizacji i pozycjonowania od poznania, jak działa biznes klienta, jakie są jego cele i kto jest jego najmocniejszą konkurencją.

Przedstawicielka Google zaznacza również, iż rzetelna firma SEO nigdy nie obieca fenomenalnych wyników z dnia na dzień, bowiem optymalizacja strony www jest procesem długofalowym, w wielu przypadkach dającym namacalne efekty na ogół po paru miesiącach działań.