Google Partner - zapoznaj się z bezkonkurencyjną ofertą
Google AdWords jest jedną z najefektywniejszych metod umożliwiających reklamę w sieci. Polega na wyświetleniu internautom linków sponsorowanych o treści dopasowanej do konkretnego wyszukiwania i potrafi podnieść sprzedaż nawet o kilkadziesiąt procent, jeśli strategia AdWords zostanie właściwie poprowadzona. Wbrew temu, co myśli wielu czytelników, zaplanowanie skutecznej kampanii AdWords to sprawa dla doświadczonych specjalistów i bez odpowiednich umiejętności jest niemal niemożliwe. Warto więc zlecić to zaufanej agencji SEO. Jak ją wybrać? Nie będzie to trudne – musimy tylko dowiedzieć się, czy wybrana firma uzyskała tytuł Google Partner.
Na czym opiera się program Google Partner?
Google Partner to system, który sieciowy koncern opracował, by zapewnić kontrahentom zamawiającym AdWords profesjonalną obsługę. Opiera się on na przyznaniu agencjom SEO odpowiednich porad, z którymi mogą one stworzyć bardziej efektywne strategie dla swoich klientów. Żeby firma zdobyła certyfikat Google Partner, jej pracownicy powinni mieć certyfikaty Google AdWords, zaś ona sama musi udowodnić biegłość w kierowaniu funduszami strategii. Google przyznaje certyfikat Google Partner agencji SEO jedynie po dokładnym jej przetestowaniu. Co jednak znaczy on dla klientów?
Firmy SEO z certyfikatem Google Partner
Certyfikat Google Partner mówi o tym, że pracownicy danej agencji mają umiejętności, które umożliwiają wybór odpowiednich metod podczas zarządzania kampanią. Poprzez Google Partner zyskujemy też pewność, iż agencja, z którą nawiążemy współpracę, ma dostęp do rozmaitych nowości oferowanych przez sieciowy koncern, zaś jej specjaliści biorą udział we wszystkich kursach prowadzonych przez Google, jak również mogą korzystać z jego pomocy technicznej.
Dane teleadresowe:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]