WordPress stał się w ostatnich latach tak szeroko rozpowszechnionym CMS-em, iż ilość sklepów oraz stron tworzonych z jego użyciem szacuje się obecnie na miliony. Częstotliwość…
W internecie da się bardzo szybko znaleźć informacje o dowolnej dziedzinie życia. Internauci upodobali sobie zwłaszcza szukanie porad w wyszukiwarce Google odnośnie kwestii zdrowotnych, często…
Mimo, że Małopolska to jedno z najmniejszych polskich województw, ma ono mnóstwo do zaoferowania zarówno turystom zza granicy, jak i z innych części kraju. Dzieje…
Żeby odbiorca znalazł twoją działalność musisz nie tylko posiadać stronę firmową, ale również postarać się o jej pojawianie się w wynikach wyszukiwania. Do tego kluczowa…
Zgodnie z definicją internetowego wydania Słownika Języka Polskiego PWN audyt oznacza kontrolę firmy, spółki bądź przedsiębiorstwa pod kątem różnych obszarów, m.in finansowych i organizacyjnych, a…
Powinieneś zadbać o to, by Twoja firma była dobrze widoczna w wynikach wyszukiwania oraz w odpowiedni sposób informowała użytkowników o swojej działalności. Można to osiągnąć…
Każda osoba posiadająca firmę może pojawić się w Mapach Google. Jednak, czy dodanie firmy do Google Maps jest darmowe? Czy trzeba przedłużać ważność wizytówki GMF?…
Wyszukiwarka Google jest dla wielu właścicieli witryn głównym źródłem pozyskiwania ruchu na stronę. To, jak szybko dany adres pojawi się w wynikach wyszukiwania, może mieć…
Jeśli masz swoje przedsiębiorstwo i zakładasz dla niego stronę www, niewątpliwie po czasie zastanawiasz się, jakie działania podjąć, by wyświetlała się ona jak najwyżej w…
WordPress, który powstał w głównej mierze jako oprogramowanie blogowe, w mgnieniu oka stał się bardzo rozpowszechnionym CMS-em. Ponieważ bez problemów można przyswoić sobie zasady posługiwania…