Pawilon handlowy – wizytówka Twojej firmy na targach

Pawilony są pomocne w każdym przedsiębiorstwie z branży handlowej. Mogą stanowić przedłużenie sklepu stacjonarnego lub też być nadrzędnym miejscem sprzedaży. Szczególnie dobrze sprawdzają się w czasie targów i podobnych wydarzeń, a dodatkowo, dzięki łatwemu montażowi i mobilności, stosuje się je np. do handlu w miejscowościach letniskowych czy na sezonowych wyprzedażach. By pawilon handlowy dobrze wypełniał swoje zadania, winien być właściwie dopasowany do potrzeb użytkownika. Na co zatem zwracać uwagę przy jego wyborze?

Pawilony handlowe – jak dobrać?

W ofercie producentów znajdziemy różne rodzaje przenośnych pawilonów handlowych. Każdy z nich zalicza się do jednej z dwóch grup – pawilonów ze sztywnymi ścianami lub namiotowych. Te pierwsze wykonywane są na przykład z drewna bądź płyty obornickiej. Cechuje je stosunkowo szybki montaż, jednakże ich mobilność jest znacznie mniejsza niż pawilonów namiotowych. Są także od nich zdecydowanie droższe, przez co polecane są raczej do punktów stacjonarnych. Poza tym mogą pełnić funkcję portierni, kas biletowych bądź kiosków.

Pawilon namiot – kiedy warto go używać?

Jeżeli pawilon handlowy ma być raz za razem przenoszony lub najważniejsza jest dla nas cena, najlepszą opcją będzie pawilon namiot. Wbrew pozorom, tego rodzaju konstrukcje odznaczają się znaczną wytrzymałością, będąca rezultatem wykorzystania do ich produkcji najwyższej jakości tworzyw. Zarówno powłoki, jak i rury, z których wyprodukowane są konstrukcje, wykazują odporność na uszkodzenia mechaniczne oraz trudne warunki atmosferyczne. To powoduje, że namiotowy pawilon handlowy, o ile będzie należycie konserwowany, posłuży wiele lat – nawet przy częstej eksploatacji.